Sen afton och jag sitter och jobbar...

Tar sällan med mig jobbet hem. Bor ännu mer sällan på hotell. Så nu slår jag på stort och jobbar på hotellet, skriver lite journaler och vid närmare eftertanke borde jag gå igenom centralupphandlingen igen och se om något mer måste beställas innan köpperioden går ut.
Inte så inspirerande läsning.

Men jag kan berätta att jag åt en helt okej hamburgare med lite för salta pommes nere i hotellbaren tillsammans med övriga i sällskapet som ska deltaga i kongressen i helgen. Och drack en mineralvatten. 50% snålhet, 50% trötthet.

Maken ringde och berättade att dottern numera kan äta mat med sked, alldeles själv. Lite ledsen över att jag missar en sådan grej, men jag kommer ju inte kunna uppleva alla hennes "första gången-grejer", lika bra att vänja sig helt enkelt.

Imorgon bitti siktar vi på en powerwalk på morgonsidan, bor mittemot Liseberg så det finns lite fina omgivningar att gå omkring i, sedan väntar hotellfrukost, registrering och förhandlingar samt gruppsamtal angående ämnen jag borde ha läst på mer om...

Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0