Dagen avklarad! Nu väntar hemmets göromål ...

Dagen avklarad! Nu väntar hemmets göromål men där kan jag ju enklare ta små pauser, känner mig förvisso piggare nu än imorse. Vilket är bra för ikväll får vi besök av min fina svägerska som gästar storstan långväga ifrån. Jag undrar jag undrar om det är meningen att jag ska ha en middagsplan? Matplaneringen sträckte sig ju bara till förra veckan och det blev inte av att vi satte oss med ny planering igår. För då slarvades det minsann - mat från MAX! Men till min stora glädje har de numera en delifresh low carb-burgare, kött i salladsblad! Dock missades min önskan om extra sallad, fick istället strips, inte så low carb det inte. Men å andra sidan åt jag inte av dem så det bekom mig inte så värst ändå. Imorgon hoppas jag på noll feber, noll regn och härlig morgonsol så att jag kan ta min morgonpromenad!


Kommentarer
Postat av: Janne

Kött i salladsblad har jag för mig dom hade redan när jag bodde i Sundsvall

2011-08-22 @ 19:09:44
Postat av: Erica

Kan hända! Åt där för första gången nu när vi åkte hem, världens struligaste max där de glömde delar av beställningen i omgångar... Såg det först nu i sommar på "vårt" max.

2011-08-23 @ 15:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0