De här skorna började jag skriva om igår, ...

img_0784 (MMS)

De här skorna började jag skriva om igår, men så skulle dottern nattas och jag somnade, som vanligt. Har fått dem av svärmor, som i sin tur fått dem och ett par hundra skor till, för något år sedan. Men känns de inte lite lite rätt? Stilpolisen anropas? Den där rostbrunröda tonen syns ju på kläder överallt. Här hemma har inte bara utetemperaturen stigit utan även dotterns, så nu har maken en snorig och febrig liten tjej att ta hand om, får väl vara jour, kommer ju befinna mig mindre än en timma bort. Sov bort all den tid jag igår tänkt lägga på att tvätta och lägga upp mina nya byxor, får väl rafsa ihop några rena plagg och nöja mig med det. Men först en dusch och sedan tror jag det blir kaffe på framsidan i solskenet!


Kommentarer
Postat av: Karin

Fin färg!)

2011-08-29 @ 17:08:40
URL: http://karhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0