Det har ju varit modevecka...

Och vad är det egentligen som gäller i höst? Har skummat igenom Metro och lite andra tidningar och lyckats förstå att ullkappor med maskulina drag är ett måste. Jaha. Har alltid varit oerhört trendokänslig, saker måste få vara inne så länge att de nästan är ute innan jag slår till på dem. Eller så har jag otrendiga saker på ren trots. Hänger med andra ord inte alls med! Trivs bäst i jeans, kavaj och en top, ett par skor med lagom klack...

Övrigt mode ska vi inte tala om, hår och smink hamnar så långt ner på priolistan att det nästan inte finns, håret (som inte klippts sedan juni förra året och ständigt ger upphov till hamsterliknande tovor i nacken) tvättas men fixas aldrig med, i snitt lägger jag väl ca 200-300 kr per år på make up.

Men i brist på andra intressen att utöva (nåja) får jag kanske ge det här med "mode, "inne" och "trend" en chans?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0