Efter otaliga försök att hitta den perfekt...

img_5040 (MMS)

Efter otaliga försök att hitta den perfekta mascaran tar jag chansen igen... MaxFactor har sällan gjort mig besviken, så nu får vi väl se om jag får de där fantastiska fransarna eller om jag med min vanliga tur kommer se ut dom en rockbrud som festat natten lång två timmar efter applicering. Blev ett nytt nagellack också, sörjer dock fortfarande att IsaDora inte har kvar sitt lack "cinderella pink" i sortimentet. Borde ha bokat klipptid också men kände att eftermiddagens timmar inte räcker till allt, har ju redan lovat maken att vi ska storhandla och sedan bör jag ta itu med övrig tillpiffning. Som att dra igång epilatorn ifall det blir aktuellt att visa benen i helgen... Men visst ja, jag köpte faktiskt en ny hårborste och uppenbarligen på rätt dag för jag fick 25% rabatt när jag drog kundkortet på Åhléns! Kan ju försöka ha ordning på kalufsen även om den inte är nyklippt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0