Haha, dagens modereportage, direkt från Ny...

img_7510 (MMS)

Haha, dagens modereportage, direkt från Nybrogatan! En svettig kaffelös (Baresso var stängt - de som alltid öppnar senast 7.30!) tandhygienist redo att sparka igång dagen! Skor från fantastiska Rieker, byxor Levis (tror modellen heter slim curve eller så), rea-top från Only, kavaj från KappAhl, armband Fossil och glasögonen (de nya!!) från Dolce & Gabbana. Väskan har ju figurerat tidigare, köptes i Boston på Aldo (där jag ävn fyndade min snygga tantplånbok i orange-brunt med blanka detaljer, och vad jag förstår helt rätt i år enligt de som vet). Men idag är nig ett undantag, att jag ser ut som folk alltså... ;)


Kommentarer
Postat av: Heléne

Lika söt som vanligt! Ha det bra kära svärdotter! Kram

2011-08-12 @ 14:21:13
Postat av: Erica

Tack! Vad du är snäll! Kram tillbaka!

2011-08-16 @ 08:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0