Ack, denna stress...

Onsdagen är utan tvekan veckans stressigaste, jag får inte bli en minut sen från jobbet för då kommer jag för sent till förskolan, dvs de stänger. Som jag stressar, bara för att sedan svettig på tåget få tag i maken som ligger 20-30 minuter före mig... Men jag vet ju aldrig om han kommer kunna sluta i tid så därför får jag fortsätta stressa!

Idag var jag ändå i tid, alla journalanteckningar skrivna och sista patienten ute ur rummet till kvart i fem. Jag hann till och med gå på toa innan jag rusade iväg, i förvirringen sa jag trevlig helg till kollegorna trots att vi ses imorgon då det är inbokat julmiddag på Josefina på Djurgården.

Funderade på kläder, det får nog bli en svart klänning imorgon, den borde jag kunna ha fortfarande. Annars får jag panikshoppa något efter jobbet, eller rota djupare i gömmorna hemma...


Kommentarer
Postat av: Martina

Du önskade nog ganska mycket att det faktiskt var helg på gång när du stressade iväg :-)

2011-12-07 @ 19:17:54
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0