Är det något jag blir irriterad på så är d...

img_9237 (MMS)

Är det något jag blir irriterad på så är det flygplatsinternet. Nu får jag mms:a till bloggen eftersom jag vägrar betala 29 kr för att komma ut på internet, jag har för f-n redan internet i telefonen men skickas vidare till deras "cloud" eller vad det nu hette. Irriterande. Här på Frösö flygplats är det lugna gatan, vårt plan går om en halvtimme och dottern roar sig i lekrummet så länge. Hann träffa kompis E en stund, lite té och prat, och parera för ungarnas tillhyggen!


Kommentarer
Postat av: Martina

Det är ju samma sak när man kliver in på (ibland även när man går förbi) de McDonald´s restauranger som har "gratis Wi-Fi".... Skit irriterande!

2011-12-05 @ 22:06:34
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kan man inte slå av "anslut till öppna nätverk" på era telefoner?

2011-12-06 @ 23:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0