Avsaknad av morgonlektyr

DN säger att min tidning kommer delas ut om en timme, fast då är det ca 2 timmar sedan jag åkte hemifrån. Kan ju läsa på eftermiddagen också men det är inte samma sak, framförallt så får jag inte läsa ostört när jag kommer hem.

Förvisso vaknade dottern först av oss idag, händer ju aldrig annars! Men hon roade sig med att titta på Bolibompa och var nöjd när jag gick, efter att ha velat kramas och pussas lite i hallen. Nu hoppas jag bara att maken klivit upp också så att hon inte är ensam hela morgonen...

Fint på Hötorget tidigt på morgonen:


Kommentarer
Postat av: maken

Vi sov/kramades en stund i soffan till Bolibompa innan vi åt en halv brieost till frukost. Nu har vi precis kommit hem igen efter att ha kraschat sångstunden på dagis och dansat lite med Naomi.

Kom hem mamma! Vi saknar dig!

2011-12-20 @ 10:53:09
URL: http://lofjard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0