Barnets favoriter

Mitt barn har lite speciella önskemål vad gäller mat och tilltugg.
- solrosfrön
- oliver (av alla olika slag och smaker)
- brieost

Betvivlar att jag själv gillade sådant som barn, undantaget solrosfrön då. Både oliver och brieost lärde jag mig tycka om som vuxen först.

Maken är jättesen från jobbet (på en fredag!) och väntas hem en halvtimma efter att På spåret börjat. Katastrof! Det är ju liksom ingen utmaning att mäta mina kunskaper mot en 23-månaders liten skrutt... :)


Kommentarer
Postat av: Janne

Livesänder dom inte i SVT play i mobilen så han kan kolla där och ni kan köra telefonkonferens? :)

2011-12-16 @ 19:33:57
Postat av: Martina

Jag och maken såg på På spåret idag. Han blev faktiskt imponerad när jag kunde svara på frågan om artisterna och klubben innan de ens börjat spela musiken haha

2011-12-16 @ 22:15:31
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Karin W

Tror att de små av idag har muterade smakkörtlar.

Överst på önskelistan här står sushi, hos båda killarna. Oliver, senap och sweetchilisås är avdra favoriter. Men å andra sidan hittade jag den äldre igår när han satt och doppade son glasspinne i soya.... Så de kanske tämjer smaklökarna genom konstiga kombinationer.

Minns du V i vår klass som alltid skulle ha kechup på rivna morötter.......



Kläm på dig!

2011-12-20 @ 08:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0