En andraplats...

Maken spurtade på slutet och vann i TP, jag kom tvåa. Spelade mot svärföräldrarna, nyinköpt TP med aktuella frågor. Lite skillnad från när vi spelar hemma hos m&p där vi fortfarande kör på 80-talsfrågorna vi alla kan utantill... :)

Här blåser det för fullt och jag har fått surfförbud på vårdguiden efter att ha försökt ställa olika diagnoser på mig själv. Har sedan i förrgår mystiska utslag på halsen, de kliar inte men har spritt sig ned mot nyckelbenet nu, mest på höger sida. Kan det vara min nya halsduk eller har jag fått någon barnsjukdom som inte ger andra symptom? För övrigt har jag hittat igen mitt gamla vaccinationskort från BVC som jag trodde försvunnit i flytten, där står vattkoppor noterat så nu slipper jag vara rädd för det. Som en liten parantes, för er som sett mig fly från ÖF när det ryktades om att det gick där!

Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Janne

För mycket västkustvind tror jag. Bäst ni kommer tillbaka till rätt sida landet :)

2011-12-28 @ 17:02:42
Postat av: Janne

För mycket västkustvind tror jag. Bäst ni kommer tillbaka till rätt sida landet :)

2011-12-28 @ 17:04:28
Postat av: Martina

Haha jag tror också du blivit allergisk mot den där sidan av landet. Kom hit till värmen istället ;-)

2011-12-28 @ 17:30:04
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0