Helg!

Och nu har jag julkramats med två av mina jobb (fick en söt korg med glögg och tomte av Sollentunajobbet och en årsprenumetation på valfri tidning av Nybrogatanjobbet i julklapp). Två och en halv arbetsdag kvar, sedan susar vi ner mot Varberg och håller tummarna för att bilen håller hela vägen!

Trots huvudvärken från underjorden så njuter jag av att det är helg, ska hämta dottern om en stund, röja lite och slå in klappar. Och slänga mig i soffan med en kopp kaffe och senaste numret av Allt i hemmet. Härligt!

I helgen ska vi beta av de sista klapparna. Hoppas även på att hinna fika med L (och M) innan de försvinner iväg på julfiranden och långresor.

Avrundade arbetsdagen med en blekning som blivit så himla fin, tänk vad lite vitare tänder kan göra skillnad! Blir lite sugen på att köra en omgång själv här innan jul, dock ingen bra idé om man har hosta är jag rädd. Men testa går ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0