High fashion

En lång, produktiv och bra dag i Sollentuna. Nu ska jag in till stan och möta upp nya kollegorna. Funderade på min klädsel när jag bytte om från jobbkläderna. Kofta inhandlad på Vila -06, linne från HM -07, kjol från HM -08, strumpbyxor från Lindex -10, till detta halsduk från Harrods i London (det enda jag hade råd med) -99, skepparkavaj/kappa från B-Young -06 och stövlar från Wedins -09. Nästan vintage, utan mellanhänder... :)

Men det bästa är att kläderna funkar fortfarande, kjolen sitter till och med bättre nu än när jag köpte den!

Har halvt hostat lungorna ur mig idag, gick bra medan jag åt och drack under lunchen dock, så jag kanske inte kommer hosta sönder middagen. Ska bli skönt med helg, de sista timmarna imorgon på jobbet kommer förhoppningsvis flyta på bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0