Klantigt

Mina nycklar blev kvar i gårdagens jacka. Tur att det inte är något speciellt jag behöver hemifrån. Sitter på tåget nu, ska hämta dottern och sedan får vi se om bilen får godkänt i år med (vilket den egentligen redan är, eftersom förra besiktningen gjordes i februari men jag vill passa på nu, innan den inbokade servicen om ett par veckor). Sedan blir det en tur till Huddinge för att lämna kompis E:s (en annan E än den i måndags) barn hos extrafamiljen. Och fika! Behöver kaffe...

Dagen inleddes lugnt, hade en blekning och det innebär en del duttidutt och sedan massor av tid då man bara väntar på att blekmedlet ska göra jobbet. Lyckades rätt bra med att boka in patienter men det är jobbigt att sitta i telefonen med den här hostan. Precis när jag skulle till att stänga ner kom lite mer telefonsamtal så jag blev sen, men har bättre marginaler på fredagarna så det gjorde inte så mycket.

Nu är det HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0