Lilla trötta tjejen

Det hade visst varit en trött dag på förskolan, frågade om jag skulle lämna henne imorgon, och ja, om hon var piggare. Hemma är hon ju nästan som vanligt nu, busar och håller på. Svårt läge...

Dottern äter fortfarande lite dåligt men smörgås och mjölk till mellis gick ner, och lite brieost. Tagit fram lite köttfärs att göra någon middagsmat av, vad vet jag inte än, bara det är något dottern kan tänka sig att äta!

Hade en lagom dag på jobbet, skönt att sluta vid lunch men irriterande att Opus-supporten har lunchstängt när vi har tid att ringa, femte jobbveckan och vi har inte lyckats få igång min licensfil till journalprogrammet.

Sprang in på Intersport på vägen till centralen men hittade inget kul, deras jackor var antingen rätt tråkiga eller hade en lite för hög siffra på prislappen... Hade tänkt ta en sväng ner till Tumba efter att dottern hämtats men hon kändes alldeles för trött. Och så är det ju rätt skönt att bara vara hemma. Får istället rota i gömmorna och se om jag har några kläder som kan passa på julmiddagen med jobbet på torsdag!

Övrigt på agendan är inslagning av julklappar och göra julgodis att ta med ner till Varberg, för alla går ju inte på LCHF... Jag fuskade stort igår och tryckte i mig lussekatter på kvällskvisten, idag har magen varit arg på mig. Måste se till att ha bättre alternativ hemma när jag är trött och panikhungrig, annars kommer jag snarare ligga på plus tio kilo istället gör minus tio kilo till jul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0