Mellandagsrea

De tunga kassarna uteblev dock, av ett par orsaker.
1. Jag har vuxit ifrån bootcut
2. Jag är snål, är det inte RIKTIGT billigt så köper jag det inte
3. Det är alltid trångt och rörigt, så även om det skulle kunna finnas guldkorn bland reavarorna är de omöjliga att hitta
4. Maken förvandlas till en tjurig 5-åring och tar effektivt död på all shoppinglust genom att tvärt säga "nej" vart man än vill gå eller visar upp för plagg

Kanske gör ett nytt försök i veckan. Dottern sov hela tiden medan vi var inne på byn, hon vaknade samtidigt som vi klev in genom dörren och nu sitter vi framför tv:n tillsammans, Pippi på dvd var ett lyckat inköp!

Nedan en rätt intetsägande bild från Varberg, mer talande för den s.k vintern här är den sorgliga "isbanan" på torget (en rink fylld med sand, inte en isfläck så långt ögat når) men den tog jag ingen bild på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0