Nu ska jag vara duktig!

Och svara på alla kommentarer igen! Var ett tag sedan sist, tar nämligen väldigt sällan upp datorn och i mobilen har jag inte fullt lika smarta funktioner i min bloggapp som websidan har. Tyvärr.

Martina: Kånkade på dottern! 11,7 kilo goknul, inte så lätthanterlig alla gånger dock. Och angående wifi så händer det ibland även bara man stannar på Flemingsbergs station med pendeln, sjukt irriterande, varför får man på vissa ställen inte ens välja om man vill "ansluta", istället får man stänga av sitt wifi tillfälligt för att kunna surfa. I-landsproblem så det skriker om det förvisso.. :) Och det där med sockerberoende, ja det är bara att ta sig i kragen och hålla ut ett par dagar, så går det ner. Men jag har dessvärre upptäckt att sockerdemonerna väcks ganska lätt igen, efter att ha fuskat med lussebullar plus mormors smarriga rulltårta.

Stefan och Janne: Det blev varmt, till sist, även utan brasa. Men glöggen värmde en hel del den med! Nu blev jag lite sugen på glögg igen.. hmm..

Annelie: Panodil i vatten låter lite äckligt, eller? Vi åkte ju flyget från Arlanda men jag tänkte faktiskt på dig när vi satte oss i planet, att någon gång ska jag kanske försöka åka med din karl! :)

Stina: Tack för att du delade denna svettiga dag med oss! Är du i Varberg under julen kanske vi kan ses och ta en rykande het kopp kaffe på stan eller så?

Och så har jag ju fått fler kommentarer längre tillbaka, av kända besökare och tillfälliga, det är jättekul att ni skriver, fortsätt med det! Så ska jag försöka vara lite mer spännande än att skriva om dotterns febertoppar och mina hopkok i köket till vardags...

Kram på er och sov sött! ♥

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hmm, det är ju som ett pulver som man löser upp i hetvatten, smakar svartvinbär/mentol... Rätt ok faktiskt :)

Ni får satsa på Bromma nästa gång så... ;)

2011-12-06 @ 22:41:09
Postat av: maken

Ang din WiFi-fråga till Martina så kan jag säga (och detta säger jag med största tänkbara mängd bitterhet i rösten): som vanligt så har du inte över huvud taget brytt dig om att lära dig hur dina saker fungerar. Puss

2011-12-07 @ 08:58:34
URL: http://lofjard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0