Nya tag

Vi har återerövrat vardagsrummet från bolibompaterrorn, nu har turen kommit till sovrummet. Det är dags att få dottern att sova i egen säng igen, nu under julen har det ju gått hur bra som helst.

Vi kom hem för ca 1,5 timma sedan och håller nu på att packa upp. Det gick bra att köra upp, alla däck satt kvar! Lite skamsen blev jag dock, vi skickade inga julkort alls i år och så låg ett från S i lådan bör vi kom hem, där det står att du gärna fikar! Förlåt S! Vi har varit ena eländiga förkylda stugsittare hela julen! :(

Maken hade en idé om att vi skulle åka och handla inför nyår redan ikväll men helst vill jag slippa, inser dock att det fattas en hel del i kylen för att ens få till en anständig frukost imorgon. Antar att jag inte har något annat val än att sätta mig i bilen igen helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0