Tidernas längsta lördag

Dottern vill bara vara hos mig, känner ryggskottet komma klivande med sjumilasteg... Hon hade feber på förmiddagen men har varit feberfri sedan lunch, men äter man inte orkar man inte så mycket. Hon stortjuter för minsta lilla och varken mormor eller morfar duger.

Vi hade ju tänkt gå på julmarknad, åka till min mormor och morfar samt fira kompis E som fyller år idag. Istället har det varit något att hurra för om jag ens kunnat gå på toaletten, eller äta mat tex. Aldrig tidigare har jag upplevt dottern så extremt mammig.

Så här ligger vi nu, på kökssoffan, om jag rör mig en cm börjar hon gråta...


Kommentarer
Postat av: Martina

stackars, er båda två! :-(

2011-12-03 @ 18:57:36
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0