Tillbaka till 90-talet

Då jag gick på högstadiet och gymnasiet. Och åt i skolmatsalen. Så hög volym var det på Josefinas restaurang. Hörde knappt vad folk sa som satt alldeles intill mig och än mindre kunde uppfatta något av vad som sas någon stol bort. Men maten var jättebra! Ny julbordsfavorit är deras currysill, överlag hade de ett bra fiskutbud, många goda sillsorter, lax och röding.

Nu står jag på centralen och väntar på tåget, hostar hostar hostar och tog en taxi från Djurgårn istället för att ta kollektivt färdmedel, tycker jag kan unna mig det när jag inte ens lagt pengar på nya strumpbyxor till denna afton! Vi gick dit ut dock, var inte så fasligt kallt då men desto kyligare nu. Ska bli skönt att komma hem och sova. Och kramas med mina goskorvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0