Makens farmors lakan kommer till användnin...

img_5851 (MMS)

Makens farmors lakan kommer till användning igen, omsydda av svärmor till gardin, passade jättefint till dotterns rum! Dottern blev för övrigt överlycklig av att komma hem igen, halv två natten till måndag, vägrade sova och ville dra fram alla sina leksaker... Tippar på att hon somnade någon gång mellan 3-4 på morgonen, protesterande. I övermorgon packas bilen till dess bräddar igen, innan dess ska vi försöka få ordning här hemma och ev byggt en grind, eftersom dottern gärna rymmer eller trillar ner för trappan. Igår hittade jag henne på parkeringen, min iPhone låg på nedersta trappsteget, som tur var både dottern och mobilen oskadda...


Kommentarer
Postat av: Martina

Hon hade iallafall tänkt att ta med sig telefonen på sin rymning men det kanske blev för tung packning ;-)

2011-07-20 @ 14:33:34
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Erica

Haha! Ja precis, jag får väl installera någon app som kan spåra henne ifall hon rymmer längre sträcka med den. Men nu har maken måttat och kollat vad som behövs för att bygga grind, plus att jag fått godkänt av Botkyrkabyggen att bygga den, så nu ska vi kanske kunna hindra henne från att ge sig ut på egna äventyr ett par år till iaf... :D

2011-07-20 @ 15:25:27
URL: http://enkoppkaffetilltack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0