Till sist kom solen tillbaka! Vi har haft ...

img_1392 (MMS)

Till sist kom solen tillbaka! Vi har haft rätt ruggigt väder, regn och blåst, inte kul alls, framförallt inte att köra i, då vi varit uppe i Gäteborg och Onsala med bilen. Näst sista dagen på västkusten, jag har redan lärt mig avsky "Wheels & Wings", en träff för veteranbilsentusiaster, raggare och skrotnissar, vilket blockerat in- och utfart till Varberg och Getterön sedan ett par dagar. Maken ringde för en stund sedan och sa att det tagit dem TVÅ timmar att ta sig från motorvägen till stan, tar i normala fall 5-10 minuter... Nåväl, det hela är över när vi susar hem imorgon kväll! Nu väntar en mellanlandning hemma innan färden styrs mot ljuvliga Jämtland. Så länge lutar jag mig tillbaka och lapar lite mer sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0