En armada av glasögon! Det näst senaste pa...

img_4533 (MMS)

En armada av glasögon! Det näst senaste paret gick igår ett tragiskt öde till mötes i dotterns nypor, så de är inte ens med på bild. Visst hade tankebanorna ändå riktats mot ett beslut att införskaffa nya, och skarpare, glasögon men inte en vecka innan semestern... Käre maken har limmat ihop dem tre gånger men nu verkar de ha gått hädan för gott.  Känns ju lite ångestladdat, glasögonen blir ju en del av ens identitet! Mina kära glasögon, som jag sprang på av en slump har varit med mig sedan julen 2006. Och jag är inte den som tar till mig trender så himla lätt så det blir inte några såna där retrobågar med enorma glas i 80-talsstil iaf! Uppdatering i glasögonsåpan följer, så länge får jag köra med mina gamla glasögon från 2004, vilka jag lyckligtvis hittade igen så att jag slipper mina gamla bågar från 1997... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0