Hallå midsommarvädret! Kommer du i år?  De...

img_4486 (MMS)

Hallå midsommarvädret! Kommer du i år?  Det är förvisso en definitionsfråga, jag föredrar vackert väder men av tradition brukar det ju inte alltid slå ut så väl... Något annat som däremot känns som ett lyckobeslut är mitt ratande av kolhydrater! Jeansen sitter lösare och magen beter sig bättre, dessutom tycker jag att min hy fått ett rejält uppsving. Jämnare blodsocker och inget sug efter snask, och avgiftningen från socker tog bara 3 dagar, att jag inte gjort det här tidigare! Sedan är det en bonus att jag får frossa i göttiga saker som grädde och såser, avvägt av goda kolhydratlätta sallader och en hel del ost. Håller nu tummarna för att svärisarna fortfarande kör LCHF när vi kommer ner så att jag inte behöver krångla till deras matlagning. Glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0