LCHF, kan det vara något för mig? Försöker...

img_4500 (MMS)

LCHF, kan det vara något för mig? Försöker pressa ner mig själv ett par kilon till innan semester (har goda depåer så det är ingen "Kissie-bantning" vi talar om...), och trogen läsare av http://www.finest.se/userBlog/?uid=28711 som jag är så känner jag att det är värt ett seriöst försök. Så idag blir det ett ägg till mellanmål, åt avokado, ägg och kaffe med mjölk till frukost, tycker mig slippa de värsta blodsockerdipparna redan men det återstår att se hur god effekt det har på vikten. Gör nog sitt till att jag lagat cykeln också så att jag kan ta den istället för bil eller buss till stationen, blir drygt 6 km extra motion gratis varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0