När jag ändå kommit igång med pysslandet s...

img_6045 (MMS)

När jag ändå kommit igång med pysslandet så var det ju bara att fortsätta. Det här ska bli en mysig frottérock till dottern att ha på stranden efter badet när vi är nere i Varberg. Köpte ett stort grönt badlakan på Ikea, det rutiga tyget är gammalt, förmodligen köpt på Ohlssons tyger för 5-10 år sedan. Mönstret är faktiskt från början till en docka men jag har förstorat och modifierat det en hel del. Mattekunskaperna från grundskolan kom väl till pass! Om jag hinner sy färdigt den imorgon får ni se det färdiga resultatet på tisdag (syr medan dottern sover)! Sov gott allesammans, så laddar vi inför de sista arbetsdagarna innan den efterlängtade ledigheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0