När tröttheten tar överhanden, då fokusera...

När tröttheten tar överhanden, då fokuserar jag, irrationellt nog på att få med mig solglasögon och en nästan tom vattenflaska istället för plånboken. Är huvudet tomt får mobilräkningen lida, men tur att det finns sms-biljetter ändå! Vad gjorde man innan dem? Plankade? Sprang hem igen och hämtade kortet och blev en halvtimma sen till jobbet? Dottern var på så allra jobbigaste kvällshumör igår och efter att ha legat och försökt natta henne i egen säng i ca 1,5 timma gav jag upp och gick och lade mig i min säng. Fick sällskap av dottern efter en stund som somnade på två sekunder. Skitungen.. Sedan lyftes hon in till sig igen, så maken slapp sova på soffan. Längtar otroligt mycket efter semester nu, eller en oavbruten nattsömn vore ju inte heller helt fel! På agendan står nu jobb idag och tre dagar till, optikern på onsdag och tvätta alla återstående kläder på torsdag. Sedan är det västkust för hela slanten som gäller i två veckor, tjohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0