Semesterpirret

Känner ni också den där fjärilen, den som fladdrar omkring, kittlas och viskar att snart är det dags för årets långa härliga semester? Jag längtar SÅ efter att komma iväg, få sätta mig i bilen och avverka mil efter mil tills vi slutligen är framme.

Det märks på jobbet att patienterna går i samma tankar, det är långt ifrån fullbokat och vi går egentligen lite på sparlåga. Tre dagar kvar, i värmen, sedan stänger vi ner och öppnar först i augusti igen, det känns rätt avlägset!

Ska göra ett sista ryck med dotterns badrock ikväll, igår var jag halvdöd när jag kom hem och det höll i sig ungefär till lunchtid idag.

Ha en fantastisk kväll i solskenet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0