Lite dagen efter och saknar familjen

Igår var jag ute på krogen med tjejkompisar för första gången på ca 3 år. Det har inte hänt sedan innan jag träffade maken faktiskt. Visst har jag gått ut men det har varit i sällskap med maken och andra, och framförallt har vi inte varit ute och slarvat till småtimmarna!
Men det var himla trevligt, vin, sång och dans. Sedan hamnade vi på Patricia, vilket var sisådär. Nästa gång, har vi redan bestämt, ska vi hålla oss hemma hela kvällen, hemmafester blir allra bäst! Och så slipper man betala 140 kr i inträde, köa till toan och ha hörseln i behåll när man kommer hem. Jag kanske börjar bli gammal ändå? Men näe, jag slutade gilla krogen när jag var runt 20, det är klart överskattat att gå ut på 5-ställen och klubba. Dessutom blir man ju fasligt trött efteråt...


Imorgon kommer min älskade familj hem igen! Jag ska möta upp dem på centralstationen och bara pussa å krama på maken och dottern tills de blir less på mig!

En bekant till mig postar på Facebook att hon är med i en "utmaning" som heter 60x60, dvs att i 60 dagar utföra någon fysisk aktivitet i 60 minuter. Jag tycker det låter toppen och är jättepepp på att haka på det! Någon annan där ute som hört talas om 60x60 och vill anta utmaningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0