Börja lugnt, avsluta med panikstress...

Förmiddagen ägnades åt att gå igenom rutiner och maskiner. Efter lunch patienter och jag blev sen, sedan var sista patienten inbokad till kl 16, då jag egentligen skulle sluta. Panik panik.

Fast då jag ringde förskolan för att meddela att jag kommer 10-15 minuter sent för att hämta dottern lät det ok, vill ju egentligen helst hämta henne tidigare, inte sent.

Ikväll får det nog bli någon enkel middag, glömde tyvärr ta fram något ur frysen imorse. Får se om kreativiteten flödar när jag kommer hem...

I övrigt (förutom avslutet alltså) har dagen varit himla bra, sköterskan är supertrevlig (fick en väkommen-till-kliniken-bukett med rosa rosor!) och jag hade bra patienter, som hälsade mig välkommen till kliniken. En man berättade att han varit patient vid kliniken i 50 år, det är nog inte helt ovanligt. Imorgon börjar dagen med patienter kl 8, och jag ska öppna upp kliniken själv. Det ska nog gå bra! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt!! Låter som en bra arbetsplats! Ses på torsdag! Kram

2011-11-07 @ 17:17:56
Postat av: Martina

Vad häftigt med patienter som återkommer i 50 år!

Det tyder på en bra klinik det!

2011-11-07 @ 18:04:12
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Martina

Låter som en utmärkt idé....

Får överlägga med maken dock. Han hade som förslag att jag och dottern skulle följa med till London när han ska dit i samband med en konferens i början på december.

Jag menar...shopping i London är ju inte fy skam det heller haha

(Men jag undrar om inte Ullared lockar aningen mer ändå. Knäpp? Javisst! :-)

2011-11-07 @ 18:22:13
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0