Dag två avklarad

Det stör mig lite att relativt lätta patienter tar längre tid än vanligt, men det blir ju lätt så när det är ny utrustning, nya patienter och nya rutiner. Satt kvar rätt länge och skrev journalanteckningar, men nu är jag på väg hem, ska skynda mig hem sedan och snabbröja innan jag hämtar dottern. Har lovat henne köttbullar till middag idag och tänkte slå på stort och trilla egna dagen till ära.

Idag har det inte blivit så mycket promenerande, bara till och från centralen. Lyckas jag få dottern i säng i tid kanske jag kompenserar genom att dra fram Wii-brädan, nu när det inte är någon konkurrens om tv:n...

Onsdag och torsdag blir långa dagar och på fredag jobbar jag sista hela fredagen (slutar lite tidigare förvisso), från och med nästa fredag går jag hem vid lunch. Ska bli så skönt med kortfredag, det gör så mycket att komma hem tidigare, förlänger helgen. Och efter det är det inte långt kvar till jämtlandslångweekend med dottern! Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0