Det här med parkeringar

Vi hänger en hel del på parkeringar nu för tiden, oftast på grund av att dottern somnat i bilen. Alternativen som vägs mot varandra är att sitta kvar och lyssna på radio/leka med telefonen eller ta upp henne (om vi står på hemmaparkeringen) till sängen och riskera att hon vaknar och vägrar somna om.

Såklart sitter jag i bilen och skriver detta. Har burit upp alla saker och kvar är en snarkande liten gosunge och den trötta mamman (vi åt lunch på Max men jag orkade bara äta drygt halva burgaren, deras low carb). Skulle inte tacka nej till en liten sovstund för egen räkning men det lär dröja ett par timmar tills dess...

Å det positiva räcker ju vårt wifi ut till parkeringen. Ja faktiskt ända till lekparken i kvarteret bredvid. Så jag skulle kunna sitta och kolla på andra avsnittet av Anno 1790, men helst av allt vill jag ju gå upp till lägenheten och köra igång med tvätten, som haft väldigt låg prio under de värsta sjukdagarna.

Vad gör ni en söndag som denna?


Kommentarer
Postat av: Martina

Här sorterades det kryddor idag. Det var mer tidsåtgång på det än jag trodde när jag satte igång kan jag säga :-)

2011-11-06 @ 15:39:46
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0