En bättre fredag

Förra helgen försvann i feber och elände. Och veckan har varit sjukt hektiskt. Så nu njuter jag av att få ligga i soffan, iklädd fårskinnstofflor och fleecetröja. Idol på TV4 och dottern är på ett strålande humör!

Maken kom hem redan sent igår/under natten, sov bättre, vilket vanedjur man är, svårt att sova utan honom tror jag, eller så är det oron över eventuellt försova mig. Imorgon ser jag fram emot en redig sovmorgon, hela veckan har det varit uppstigning kvart över fem, är ganska slut nu...

Bloggen har varit trasig idag och har inte lyckats uppdatera något, å andra sidan har jag ändå haft fullt upp, skulle ha slutat tidigare idag men den där ca 1,5 timman krympte ihop till 4 minuter. Nästa vecka ser bättre ut, tisdag, torsdag och fredag halvdagar, dock jobb även på lördag men det rör sig bara om ett par timmar.

Imorrn blir det tacomiddag med en kompis här men annars gör vi nog inte många knop... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0