En ny friskare dag

Jag är så otroligt lättad över att den värsta biten av den här sjukan är förbi. Visst har jag feberkänningar och är lite matt, men står på benen utan större bekymmer!

Idag står shopping på agendan, eftersom jag insåg att jag inte har några skor att ha på jobbet imorgon. I teorin skulle jag kunna hämta skorna från ett av jobben men jag vet att jag kommer glömma dem på något av ställena och stå skolös på nästa, dömt att misslyckas.

Jag ser inte fram emot att trängas i Skärholmen, men alternativen är Huddinge eller Tumba där man inte får någon parkering, plus att utbudet av affärer är mycket sämre.

Tog en morgondusch. Ofta när man är sjuk grottar man in sig i sina bakterier och svett, men en dusch gör otroligt mycket för välmåendet. Vet ni förresten om att man bör byta tandborste efter att man varit sjuk? Det ska jag göra idag, "friskförklara" mig, dricka kaffe för första gången sedan i torsdags och läsa tidningen.

Maken och dottern sover fortfarande, men snart är det nig dags att driva upp dem, maken ska ju med ett tåg om 7 timmar och mig veterligen har han inte packat en pryl än.

Måste bara lägga till den här bilden. Ser ni? Nästan tio grader varmt i november, bästa hösten på länge, dessutom har den varit ovanligt regnfri. Jag gläds varje dag det är en dag då jag slipper skrapa bilrutorna... :)


Kommentarer
Postat av: Janne

Så han måste packa om 5,5 timme då? ;)

2011-11-06 @ 10:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0