En stressad morgon

Gick och lade mig med dottern kring klockan åtta igår, somnade förvisso först en bra stund senare men borde ju kunna vara rätt pigg runt halv sex när alarm nr två ljuder. Icke. Och dottern är helt utslagen, dock vid hyfsat gott humör så blöjbytet flöt rätt bra. Senaste tiden har panikstämning utbrutit varje gång det ska bytas, förstår inte riktigt varför men ibland lyckas jag distrahera henne.

Var stora tårar och skrik vid lämningen idag, kändes sisådär, men hämtar lite tidigare idag, så får vi lite mer kvalitetstid ihop. Igår kom jag ju hem så sent och kände mig som en zombie!

Läser i dagens Metro om att det släpps ut farliga förare på vägarna efter tvivelaktiga godkända förarprov. No shit? Vill bara citera killen som orsakade krocken som gjorde att vi fick skrota förra bilen: "Det var så kaotiskt, så jag chansade!"

Vansinne. Bilförare här är vansinniga. Är det en "kultur" som odlas hemma, på körskolan eller ute på vägarna?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0