Feberfri

Nu får hon räknas som frisk, snorig men ingen feber alls sedan hon klev upp. Maken vaknade också relativt kry, så sjuktrenden här hemma verkar vända! Håller på att fixa lite lunch till dottern, fiskpinnar och makaroner, två favoriter.

Själv har jag lite klippa-håret-fjärilar i magen, om en och en halv timma sker det (maken är kry nog att ta hand om lilla fröken) och med tanke på hur slitet håret är så ryker minst 2-3 dm och jag är sugen på en kort frisyr men det återstår att se hur vågad jag verkligen är när jag sitter i frisörstolen... :)

En liten förebild bjuder jag på, blir en överraskning för oss alla hur jag kommer se ut senare i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0