Frisk promenad

Tog mig ut från jobbet i lagoma kylan efter att ha varvat ner i soffan med tandläkaren. Trivs superbra på nya stället och idag behövde jag inte stressa hem heller eftersom jag har möte, så det gjorde inget att jag blev kvar en stund.

Hann prata med två av mina närmsta vänner också under promenaden, annars kommer ju telefonen i sista hand och jag känner att jag ibland försummar mina fina vänner när vi så sällan hörs av. Fast nästa vecka går jag frottera mig med en av dem i Östersund, längtar! Förra året när jag åkte upp var det massor av snö och 20 minusgrader, i år är det plusgrader och regn. Känns lite tråkigt, så jag hoppas att det börjar vräka ner snö så man får riktig julfeeling på Jamtli julmarknad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0