Grått och slaskigt?

Nu känns det verkligen inte som november, då man annars inte brukar se skymten av solen! Här har vi vårfeeling, eller vi och vi, resten av familjen ligger och sover fortfarande...

Nu blir det frukost, té för stackars halsen. Dottern har legat och hostat samt sparkats hela natten, till slut ledsnade jag på hennes livliga sömn och tryckte fast mitt täcke runt henne, så jag sov utan täcke resten av natten. Hon ackompanjerades av makens snarkningar. Så trots "sovmorgon" är jag inte så pigg men nu är det ju ingen idé att ge upp och lägga sig igen.

Söte maken frågade förresten om jag läser hans blogg, ja sa jag, han frågade då om jag förstod något. Näe, sa jag. Men jag sa inte att han nästan lika gärna kunde ha skrivit på kinesiska, för mitt kodande sträcker sig till radbrytningar, lägga in länkar och tex göra text kursiv (vilket jag ändå tydligen gör fel enligt dagens standard, min standard är från sent 1990-tal).

Vad tror ni? Kan man gå ut och hämta tidningen i morgonrock eller kommer grannarna titta snett på mig? Kanske bäst att vara på säkra sidan och svida om i ett par "lånkisar" och någon skön tröja ändå...


Kommentarer
Postat av: Janne

Du bor på landet, klart du kan hämta tidningen i morgonrock :)

2011-11-26 @ 11:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0