Han är ju för söt!

Maken alltså. Som tycker det känns så hemskt att dottern ska hämtas sent att han åker hem extra tidigt och hämtar henne. Så mitt tokstressande var helt i onödan.

Bilrutorna var alldeles igenisade när jag kom fram till Tullinge, så jag fick ägna en bra stund åt att försöka hacka mig igenom isen för att kunna se något på vägen hem. Har dessutom tydligen tappat bort den bra isskrapan och har bara den halvdana kvar, måste försöka hitta någon ny i helgen, bra att ha två stycken så att man kan jobba ihop med skrapandet på morgonen!  Det här betyder väl att det är vinter nu va?

Skulle kunna somna stående. Haft en hektisk men bra dag. Imorgon halvdag och sedan hem för att försöka få ordning på bilstereon nere i Tullinge, om jag känner att tiden räcker till funderar jag på att hämta dottern och ta med henne upp till Älvsjö för att gå på mässan, för på fredag känns det som om det kan bli lite knappt om tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0