Hej och hå

Jag är klarvaken sedan länge, har legat i sängen, vaken, i över en timme. Lyssnar på dottern som sover, febrig men lugn. Min gamla nalle är en ny favorit att sova med.

Borde baka pepparkakor och lussebullar i veckan, och se över juldukar och kanske julgardinerna. Fast mest av allt borde jag gå upp och äta frukost, det blev en fattig afton på matfronten igår, lite ost och skinka på mötet och lite yoghurt när jag kom hem. Satt uppe en stund med maken, var skönt att bara landa i soffan efter en dag som började 05.15 då alarmet ljuder... Ibland undrar jag om det är så här livet ska vara? Stressa hit och dit, långa dagar som blir än längre av att restiden ofta inte är förutsägbar. Ge mig jullov nu tack!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hmm jag förstååår inte varför folk tittar underligt på mig när jag säger att jag inte vill vara arbetslös längre utan verkligen längtar efter att börja jobba ;-)

2011-11-22 @ 10:52:36
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0