"Ingen fara"

Säger dottern och glider ner från stolen för att återvända till Bolibompa-land. Kvar är mamman med en stor mjölkpöl och kladdigt golv...

Och appropå hur man blir av med sin ilska, Martina: Pratade av med mig en kompis (och lite med maken), funkar ofta att intensivt städa också, jag är dålig på att bli av med mina aggressioner genom att träna! Ge mig däremot lite glasflaskor och en återvinningsstation så ska vi se på muskelkraft när flaskor och burkar dängs ner i behållaren!

Nu ska jag försöka få dottern att sova, äntligen åt hon som hon brukar till lunch, två varmkorvar gick ner och ett halvt bröd, plus ett halvt glas mjölk (resten hamnade på ovan nämnda golv).

Kommentarer
Postat av: Majja

På tal om irritationer och aggressioner. Att skura bort det som inte är bra var något jag la mig till med när jag var sjukskriven för utmattnigsdepression, om bara allt blev fläckfritt så skulle väl allt det andra bli bra också? Näe, funkar dåligt, men inser så här i efterhand att det fastnat, det är lätt att ta itu med diskberget när man diskuterar och är oense, eller att vika tvätten, bädda, vika kläderna i garderoben. En språngmars funkar också för att släppa negativ energi, men det kan bero på endorfinerna.



2011-11-02 @ 17:14:43
URL: http://majja.greken.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0