Julpaniken kommer krypande...

En del år har jag allt inhandlat till julen innan första advent, andra år panikhandlas det dagen innan. Egentligen ska man inte behöva ha panik, allt går ju att få tag i på nätet och vissa år har jag verkligen bara näthandlat allt men så är det ju det där med leksaker och speciella klappar, man vill ju känna och klämma lite också!

Och vad ger man sin käre make i julklapp? De två senaste presenterna har ju blivit fiasko (utom vår makt, inställd teaterföreställning respektive sjukt barn), vad gäller i år? Hårda eller mjuka paket? Läste någonstans att en OnePiece visst var "årets julklapp". Jag vet inte jag...

Jag ska ju dessutom upp till Jämtland om en månad och måste fixa delar av mina klappar tills dess, tur att jag snart kommer börja jobba mindre så att jag har lite tid över till att springa på byn och leta, även fast jag framförallt kommer utnyttja minskningen av arbetstimmar till att hämta dottern tidigare och få ordning här hemma.

Kommentarer
Postat av: Janne

Din käre make i en OnePiece... det vore ju en intressant syn om inte annat. Kör på det ;)

2011-11-01 @ 18:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0