Måndagshäng

Eller ja, jag har ju jobbat också, hela långa dagen plus en och en halv timmas övertid. Nu väntar jag på L som snart har jobbat klart, så ska vi ta en promenad genom stan. L är så bra som ordnar så att jag får billigare kläder till dottern genom sin personalrabatt, köpt finfina handskar, byxor, tröjor mm!

För nu börjar det bli kallt. Maken slet med igenfrostade bilrutor imorse och det var rätt skönt med en tjock halsduk istället för den tunna brun-guldiga som jag annars brukar ha.

Den här veckan är det dags för mässa! Ser fram emot att träffa gamla kursare, kollegor och andra bekanta på "tandläkarmässan", eller Odontologiska riksstämman om man ska vara lite mer exakt! Jag tänkte gå torsdag och fredag eftermiddag eftersom jag jobbar halvdagar, kika på nya produkter, känna och klämma på fina jobbkläder och annat smått och gott. Var flera år sedan jag sist gick, antingen har annat kommit i vägen eller så har den gått av stapeln i Göteborg istället för Stockholm, men nu så!


Kommentarer
Postat av: Janne

Ingen kupévärmare?

2011-11-14 @ 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0