Nu tar vi våra baciller och åker norröver!

Ja inte riktigt än då. Imorgon åker vi, har till och med kollat upp när flyget lyfter samt checkat in. Funderade ett tag på om jag skulle ta bilen för att smidigare kunna åka hem på måndag, men det skulle kosta minst en femhundring att parkera torsdag-måndag och jag är lite snål...

Min hals känns ungefär som när man har en halsfluss på gång, igen. Och dottern har feber, igen. Men vi tänker ignorera alla sjukdomstecken och åka upp ändå!

Nu borde jag packa istället för att sitta och blogga/kolla på reprisen av fredagens På spåret, och slänga lilla dottern i säng. Alternativt kliver jag upp tidigt tidigt imorgon och packar istället, dottern kan ju inte sova medan jag stökar runt i vilket fall.

Så, kära vänner, det varslas om dåligt väder uppe i Jämtland, men jag tror nog att vi ska komma fram i ett helt stycke. Vi ses på andra sidan dygnet... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0