Och så var hela lördagen borta...

Började med att jobba, en rätt oansträngande dag, men käre maken är ju sjuk så det blev inget stopp i stan för att kika efter barnklädesbutiker. Istället kom jag hem, gav dottern mat, badade henne (eftersom hon hade fiskbulleklet överallt) tog en kopp kaffe och sedan var det dags för sovstund och när dottern väl lugnat ner sig somnade jag också. Det där med kaffe som uppiggande medel tror jag inte på...

Nu har vi badat igen, dottern åt pizza med hela kroppen! Fick matbeställning av maken och begav mig ner till Tullinge, den lilla pizzerian var mycket trevligare än den stora, får nog bli standardpizzahaket framöver, fast vi får nog försöka skära ner på de där utgifterna ett tag eftersom en Biliaräkning på minst 5000 kr väntar oss i januari. Tjoho.

Nu ska jag dra lite i maken tror jag, vill se veckans serier!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0