Revolutionerande återupptäckt

I fredags på mässan fastnade vi hos W&H en bra stund, de bjöd kollegorna på mat & vin och för min del en uppläxning i EMS-användande. För första gången sedan utbildningen har jag använt A-spetsarna vid behandling, och jag som tyckt att de skallrat så mot tänderna har fått en uppenbarelse, eller så är det utrustningen som är bättre än den i Oxelösund tex (rätt troligt, för den var bedrövlig).

I övrigt? Ja jag åkte ju hemifrån med lätt feber och har tryckt i mig Alvedon under dagen för att orka jobba. Känt mig lite ur gängorna men överlevt! Nu har jag 15 minuters pendelresa kvar, 6-7 minuter med bilen och sedan kan jag koppla av medan maken lagar sina smarriga köttbullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0