Siffrorna på min sida

Idag bytte jag tiotal på vågen. Som jag längtat! Nu känns målet närmre, och allt detta utan några större uppoffringar.

Idag jobbade jag med tandläkaren på nya jobbet för första gången och fick bekräftat vad jag kände på intervjun, det här är ett toppenställe! Det går bättre och bättre att hålla tiderna, vänjer mig så sakteliga vid allt nytt.

Nu ska jag hem och hämta dottern, visste inte alls när jag slutade idag och känner mig lite hemsk som låter dottern vara där längst av alla, imorgon blir det samma visa. Skulle behöva handla idag tror jag men det ska nog finnas mat till middag åtminstone så jag skjuter nog på det en dag till... Det är bökigt att hinna med när man först ska ut till Riksten och hämta dottern, och sedan tillbaka till centrum för att handla.

Här är förresten mitt nya behandlingsrum, med utsikt över Kungsgatan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0