Skiftbyte

Imorgon blir det jobb igen, och som det ser ut nu på torsdag också, sedan kör vi skifte igen på fredag. Så får vår lilla skrutta tid på sig att bli riktigt frisk. Hon har varit så liten och ledsen nu under kvällen, mest bara velat sitta i mitt eller makens knä. Och när klockan var ungefär åtta så sa hon "sova" och så var det inga problem att lägga henne alls, efter en liten brottningsmatch med penicillinet...
Nu ska jag bara se till att de sista bilderna kopieras över till datorn från mobilen, sedan blir det sängen. Ack så trött jag är!

Och Janne: Ja jag tror han skulle bli jättesöt i en OnePiece, lite som en stor stor bebis... ;) Fast eftersom han också läser här ibland skulle det ju inte bli någon överraskning, så jag får nog tänka ut något annat!
Annelie & Karin: Jamen lite så tänkte ju jag med, man vill ju inte belasta vården med småsaker och ett barn som har ett väldigt gott allmäntillstånd trots sin feber släpar man ju inte iväg till läkare så fort tempen går över 37 grader...

Godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0