Skit, skit, skit

Jag har tyckt att andra bilar blinkat åt mig att blända av, trots att jag bara haft vanliga lyktor. Så jag ändrade på vredet och körde ner till Tullinge infartsparkering som vanligt imorse, stupida imbecilla bilanalfabeten jag glömde sedan kolla om lyktorna lyste. Såklart gjorde de det. Såklart lyste de fortfarande när jag kom tillbaka efter en lång arbetsdag, svagt, och bilfan gick såklart inte igång eftersom batteriet dragit ur.

Skit skit skit!

Fått tag i en kompis som ev kan hjälpa mig senare ikväll. Känns lite olustigt att ha bilen ståendes i centrum över natten. I värsta fall får jag cykla imorgon för att hinna med mitt tåg, för tar jag bussen riskerar jag att bli sen tror jag. Och dessutom hinner jag nog inte till bussen eftersom förskolan öppnar 06.30 och bussen går 06.36...

Det här misstaget ska jag aldrig mer göra om. Folk får flasha med lyktorna bäst faan de vill, uppenbarligen hade jag dem rätt inställda.

Om det mot förmodan är någon som läser detta som 1. Har bil 2. Har tid och lust att hjälpa mig att ladda upp batteriet, så är jag er evigt tacksamma om nu hörde av er. Vänner har mitt nummer, bekanta kan skriva här så ringer jag upp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0