Stressmorgon börjar bli en dålig vana

Sov dåligt, klev upp en kvart för sent, håret förblev fett trots att jag tvättat det, fick göra om proceduren och dottern var tröttare än tröttast och ville sova vidare. Mutade henne med Bolibompa och filten en stund innan det var dags att gå (springa) hemifrån. Inget kaffe hanns med, eller papper till kvällens möte.

När jag kommer till förskolan är det visst tidig hämtning i eftermiddag, vilket jag helt glömt bort. Så nu håller jag tummarna för att sjuke maken står på benen halv fyra i eftermiddag och kan spurta upp till förskolan och hämta lilla fröken.

Det kan väl bara bli bättre nu va? Jag fick åtminstone med mig jobbkläderna och matlådan, så jag slipper svälta naken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0